Select Menu

Slider

könyvek

szerző

Sport

Gazdaság

Fotóalbum

Vendéglátás

Videók

» » » » Lélek Sándorné Ekpafat
«
Következő
Újabb bejegyzés
»
Előző
Régebbi bejegyzés


1947-ben Szegeden született. Hívatását egészségügyi szakdolgozóként teljesítette. A lélek és  a szellem csodáját kutatja és tanítja ma is. Könyvei:  A lélek hangja (2008). A lélek kulcsa (2011).  A lélek útja (Neo-transzilvanista Irodalmi Páholy - Literature Book Publisher Kiadó 2012).

A lélek útja című kötetében a következőket írja magáról: 

"A napfény városában Szegeden születtem 1947-ben, az államosítás évében.  Iskoláimat szülővárosomban kezdtem, majd egy dunántúli kis városban fejeztem be, ahol egészségügyi szakdolgozóként évtizedekig szolgáltam a betegeket, elesetteket.  Jelenleg is ott élünk a férjemmel, immáron negyvenegy éve, boldog házasságban.
Életem legszebb ajándéka a családom és hívatásom volt…
A betegágy mindkét oldalát megismertem.  A klinikai halál állapotában bepillantást nyerhettem egy másik, ismeretlen világba. Visszatérésem,  -újraélesztésem - óta megváltozott az életem, felcserélődtek a fontossági sorrendek.  Vándor lettem az élet országútján, ahol az alázat lépcsőjét járva tanulom, kutatom, -ma már tanítom- a lélek és a szellem csodáját, szeretetet, hitet, és megbocsátást hirdetve"

Megjelent könyvei: 
Lélek Sándorné Ekpafat: A lélek útja

«
Következő
Újabb bejegyzés
»
Előző
Régebbi bejegyzés